İş yerinde sıkıntılar yaşamaya başlamıştım.Müdürüm sürekli beni sıkıştırıyor,olmayacak şeyler yaratmamı istiyordu.Çok büyük bir iş bağlamak üzerelerken rakip şirkete bir mail attım ve işlerini bozdum dolayısıyla müdürüm çok zor durumda kaldı.Onu o suratıyla görmek paha biçilemezdi. Yapanın ben olduğumu söyledim ve rahatladım.

Sal 27 Mart 2018

Haset ve negatif enerjili bir komşum vardı.Bu iki özelliği yetmiyormuş gibi bir de aşırı meraklı.Eve kim gelse bilirim kapıda yerini almış,gözden bizi gözetliyor.Bir gün misafirlerimi uğurluyorum bi an el işaretiyle gelsene kahve içelim gibilerinden bir işaretler yaptım.Anında kapı açılıp demez mi ocağı söndürüp geliyorum diye.Ben...

Sal 27 Mart 2018

Yazlığın olduğu siteden bir evi 10 günlüğüne bir tanıdığına vermiş bizim komşu.Merakla evin etrafında turlayıp çaktırmadan terasını kesiyordum kimler gelmiş diye.Birde sahilde bir tur atayım derken bir baktım birbirinden güzel 3 genç kız görünce o sevinçle topuklarım popoma vura vura eve koştum.Belli ki gelen ailenin...

Sal 27 Mart 2018

Birini çok seviyorum oda bana beni sevdiğini söyleyip duruyor ama sürekli kırıyor ve gönül de almıyor. hiç bir şey olmamış gibi davranıyor birde üstüne beni suçluyor. en son bitirdim. çünkü gönül almayı bilmeyene ömür emanet edilmez. Benim vicdanım rahat. ne kırdım ne üzdüm ne de...

Pzt 26 Mart 2018

çok şık bir mekana gittik sevgili adayı hatunla. garson geldi tatmamız için önümüze bir yudum şarap koydu, mal modu açık olan bende "doldur abi" dedim. hayır yani ingiliz asilsadesi falan mıyım ben, ne bileyim..deneniyormuş siparişten önce, öğrendim. kulaklarım hala kızarır, o ayrı tabi.

Cum 23 Mart 2018

bundan seneler önce müzmin bekar bir arkadaşım ortak arkadaşların ayarladığı bir kızla bir mekanda buluşacaktır. kızı sadece aylar önce bir kez görmüştür, o kadar. neyse, arkadaş sözleşilen mekana gider, kızı beklemeye başlar. sağa sola bakınırken mekana gelen iki kız görür. bizim arkadaş bekler biraz daha,...

Cum 23 Mart 2018

bir hafta önce barda gördüğüm harika bir hatunla kesişmeye başladık. ben baktım o baktı derken tamam dedim, vakit tanışma vakti. en cool en harika halimle kızın yanına gittim yüzümde hafif bir gülümsemeyle. tabi ortam kalabalık ve gürültülü, kızın kulağına doğru eğildim. sanıyorum o da tam...

Cum 23 Mart 2018

hani derler ya "yumurta bile kıramam" diye, ben gerçekten kıramıyorum. yani hızını ayarlayamıyorum. ya çok yavaş vuruyorum tık tık yada çaaat diye parçalıyorum yumurtayı.

Çrş 21 Mart 2018

bu yaşıma geldim hala oyuncaklara bayılıyorum. mesela bir oyuncak dükkanına gidip oyuncak bakarken "benim yeğene bakıyorum hehehe" deyip kendime alıyorum. yeğen falan yok tabii.

Çrş 21 Mart 2018

Eski kocamla boşanma aşamasında kafa dağıtmak için italyanca kursuna başladım. 26 yada 27 yaşındaydım. Sınıfta 17 yaşında çok hoş ve çok güzel kokan bir gençle karşı karşıya oturuyoruz. Karşı karşıya oturduğumuz içinde diyologlarda birbirimize eşlik ediyoruz.Ders aralarında da birlikte takılmaya başladık. Kursta tanıdığım kimse olmadığı...

Çrş 21 Mart 2018

yaklaşık 10 senedir aktif olarak araba kullanıyorum. 95, 96, power vs bu benzinlerden anlamıyorum.benim için 2 çeşit yakıt var; benzin ve dizel. pompacı çeşit sorduğunda "evet evet benzin" diyorum, ondan alıyorum.

Pzt 19 Mart 2018

öğrenciyim ve ailemin yolladığı ev kiramı yedim. saçma sapan yerlere harcadım, ama çok eğlendim. şu an kirayı ödemem gerek fakat nasıl olacak, nereden para bulacağım bilmiyorum. kazı kazan mı yapsam.. sayısal veya milli piyango mu oynasam.. çok çaresizim.

Pzt 19 Mart 2018